On tullut aika sanoa hyvästi. Työmaan viestintä päättyy ja kanavat sulkeutuvat.
Manskun katutöiden työmaan sähköposti ja palautepuhelin sulkeutuvat syyskuun lopussa, kun katuyöurakka valmistuu.
Uusi Mannerheimintie -Facebook-sivun ylläpito jatkuu toistaiseksi vielä lokakuussa. Facebook-sivun löydät osoitteesta » https://www.facebook.com/uusimannerheimintie
Syyskuun jälkeen pyydämme lähettämään palautteet ja muut yhteydenotot Manskun katutöiden alueeseen liittyen seuraavissa kanavissa. Näin viestisi ohjautuu oikealle taholle remontin päätyttyä.
- Katutöiden alueeseen liittyvät asiat: Helsingin kaupungin palautepalvelu verkossa osoitteessa» https://palautteet.hel.fi
- Kaupungin puhelinvaihde numerossa 09 310 1691 ohjaa oikean asiantuntijan pariin puhelimitse.
- Joukkoliikenteen asioissa voit olla yhteydessä HSL:n asiakaspalveluun » http://www.hsl.fi/asiakaspalvelu/palaute
- Vesikatkoissa ja vedenjakelun häiriöissä käänny HSY:n puoleen osoitteessa » https://www.hsy.fi/vesi-ja-viemarit/vesikatkot-ja-hairiot/
- Sähkökatkoissa ja sähkönjakeluun liittyvissä häiriöissä oikea taho on Helen sähköverkko osoitteessa » https://www.helensahkoverkko.fi/ajankohtaista/sahkokatkot tai oma sähköyhtiösi.
- Kaasunjakelun häiriöissä taas Auris kaasunjakelu osoitteessa » https://aurisenergia.fi/auris-energia/kaasunjakelu/jakeluhairiot
Nöyrimmät kiitokset kärsivällisyydestänne remontin aikana.
Kiitos myös palautteista, kysymyksistä ja muista yhteydenotoista kuluneen kahden ja puolen vuoden aikana. Niitä tuli remontin aikana eri kanavissa yhteensä pitkälti toista tuhatta, joista valtaosaan pystyimme vastaamaankin.
Toivotamme hyvää syksyä ja mukavia hetkiä uudistuneen kadun parissa.
